28 Mart 2014 Cuma

Yaz Tatili

selam ben Tekirdağ dan
  mehmet   basımdan gecen bu güzel olayı sizlerle paylamak istedim bundan 7 8 sene önce biraz geçte olsa paylaşmak istedim. yaz tatiliydi annemin memleketi olan izmire  gidicektik   ama önce gitmeden önce istanbuldaki dayımlara uğramak istedik orada  1 2 gün kalmıştık dayımda yaz tatili olduğu için kızlarını bizimle gönderdi dayımın kızlarıda bizimle gelicekti  beraber yola çıkmıştık biz dayımın buyuk kızıyla beraber oturmuştuk yol boyunca neredeyse hiç konuşmamıştık ki  o kadar da birbirimizi görmüşlüğümüz yoktu  dayımın kızının uykusu geldiğinde rahat olamadığını ve basını kucağıma yatırıp öyle uyudu otobüs sallandığında başı tamda sikim in üstüne geliyordu ve tarik olmaya başlamıştım bunun yanlış olduğunu biliyordum ama istek dışı bir şeydi  ve bunları düşünmek için oda bende küçüktük. neyse yol benim için zor olsa da dedemlerin yanına gelmiştik sonunda  dayımın kızlarıyla o kadar samımı değildik ama zamanla  çok yakın arkadaş olduk. dedemin zoruyla kuran kursuna gidip gelmeye başladık ama  bizim hiç ders çalışmaya niyetimiz yoktu ve dedem bu duruma çok kızıyordu   ve bizi odaya kitleyip çalışmadan dışarı çıkıp oynamak yok diyordu ama bizim aklımızda oyundan başka bir şey yoktu dayımın kızı da madem dışarı çıkamıyoruz bizde evcilik oynayalım burada dedi benimde hoşuma gitmişti bu çözüm  olur dedim ve başladık  ben işini gücünü koşturan bir adam oda  ev hanımı oldu  her şey gayet güzeldi bende bana yorgun olduğumu ve masaj yapmasını istedim oda beni kırmayıp masaj yapmaya başladı sonra masaj bittikten sonra kucağıma oturdu küçüktüm ve ilk defa kucağıma biri oturmuştu benim için çok güzel ve hoş bir durumdu sonra yatağa geçtik ve o bana arkasını döndü  o an onunda bir şeyler istediğini anlamıştım eteğini sıyırıp okşamaya basladım oda dudaklarıma yapıştı ikimizde zangır zangır titriyorduk  sonra elini sikime koyup okşamaya başladı sikim dimdik olmuştu  sonra kilot unu indirip okşamaya başlamıştım Amını çok güzel bir duyguydu dayanamayıp siki mi  götüne sürtmeye başladım  sonra dayanamayıp götüne sokmak istedim ama o kadar dardı ki sikim içine girmedi oda acıdan yorganları sıkıp ısırıyordu  ses çıkmaması için sesin çıkması ikimizinde sonu gibi bir şey olurdu çünkü odada dolabın  üstünde bir krem buldum siki mi güzelce kremleyip elime de bir o kadar krem alıp götüne sürdüm yavaşça siki mi içine sokmaya başladım zorda olsa içine girdi o acıdan bende zevkten duramıyordu . çok güzel bir duyguydu yavaş yavaş içine git gel yapıyordum ama dayanılmaz bir zevkti kısa süre içinde isteme semde  boşalmak zorunda kaldım ve hemen üstümüzü başımızı toparladık dedem kapıyı açtığında biz ders çalışıyorduk ve bu durumu bir kaç defa tekrarladık yaz tatilinin bitmesini hiç istemiyordum  ama artık tatilin bitmesine 3 4 gün kalmıştı ve gitmek zorundaydık istanbul'a dönüp dayımlar'ın kızlarını bırakıp bizde evimize dönmüştük benim için çok zor olmuştu hiç bir zamanda unutamadım . bu başımdan geçen güzel olayıda sizlerle paylaşmak istedim

Bu yazıyı paylaşabilirsiniz!


2 yorum:

  1. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

    YanıtlaSil
  2. selam ben karımla antalya maceramızı anlatmak isterim
    karım 1,65 boyunda esmer güzel bacaklı bir hatundur. antalya da fantezi yapmaya karar verdik. otelde 20 yaşlarında genç bir çocuk bulduk.sohbet edip samimileştik. eşimle önceden plan yaptık. eşim odada bekledi ,ben dışarıda deryanın yanında biraz oturdum. eşim super mini etek giyip daha önce onu zaten tahrik etmişti dün. derya ya odadan telefonumu getirmesini rica ettim. o da odaya gidince eşim ona sakso çekip boşaltacaktı. hatta spermlerini de yüzünde görmek istemiştim. neyse derya odaya gitti. tabi hemen gelemedi. aslında telefon yanımdaydı hemen eşimi arayıp haber verdim ve telefonu açık bırak duyayım sizi dedim. dinlemeye başladım. kapının çaldığını duydum. eşim geliyorum diye bağırdı. heyecanlandım. eşim süper mini etek ve aşırı dekolteyle kapıyı açmıştı. derya kayıtsız kalamazdı.derya telefonu istedi eşim içeri gel dedi.sessizlik oldu , derken eşim deryacım çok yakışıklısın dedi. telefonumu ararmış gibi yaparken deryayla konuşup vücudunu sergilemiş. eşim deryanın sikinin kalktığını farkedince oooo deryacım bu ne böyle etkilendin galiba dediğini duydum. eşim de heyecanlıydı ses tonundan belliydi. sonra elini deryanın sikine atmış film kopmuş zaten. eşimin dudaklarına yapışmış.duyuyordum. derken emme sesi ve mükemmel sakso sesi duydum.heralde eşimin aklına geldi deryayı açık olan telefonun yanına çekti ve ses netleşti. saksonun şakırtısı acayip duyuluyordu. köküne kadar almış benim hatun. derken kükremeyle boşaldığını duydum. yüzüne gözüne boşalmış.deryaya sen git ben telefonu götürürüm dedi. ben de havuzun kenarından kalkıp bahçeye doğru gittim. derya beni arıyodu hemen odaya girdim ve eşimin yüzündeki spermleri gördüm. hatta ağzında bile varmış gösterdi. direk ağzına verdim bi sakso da bana çekti kazık gibiydi sikim . sonra ben de kükreyerek ağzına boşaldım . spermleri yuttu hemen.
    ertesi gün deryaya sakso çekerken sikmek istedim. derya yı odaya çağır dedim ve çağırdı . ben banyo yaparmış gibi suyu açtım. suyu kapatıp onları dinledim. bizimki saksoya geçmişti bile . yavaşça banyodan çıktım. derya heyecanlansa da eşim sikini sertçe tutup bırakmamış. ben de kazık gibi olmuş sikimi hemen eşim kilodunu sıyırıp amına yerleştirdim. derya boşaldı . eşimin yüzü gözü sperm olmuştu. derken ben de yüzüne boşaldım.eşim götten de verirdi. deryaya sikmek istersen ancak götüne izin veririm dedim.am benim dedim. tamam dedi.sakso sonrası götüne girdi , ben de ağzına verdim. ikimiz de boşaldık rahatladık.

    YanıtlaSil

Seks HikayeleriSeksi Seviyoruz, doymak bilmiyoruz.·