26 Mart 2014 Çarşamba

kiz arkadasim ve onun arkadasi

Selam, Ben Bursa dan mutlu 24 yaşındayım esmer seks hikayeleri sitesi olarak burayı buldum ve yazıyorum 1.70 boyunda 73 kiloyum. Ben çanakkalede üniversite öğrencisiyim kız arkadaşımla beraber yaşıyorum. bundan 23 gün öncede doğum günüm vardı kız arkadaşım bana süpriz doğum günü partisi hazırlamış. Bir çok arkadaşımızı çağırmış güzel bir gündü benim için her şey çok güzel gidiyordu saat geç olmaya başlamıştı yavaş yavaş herkes dağılmaya başladı benim kız arkadaşımın ve benimde çok samimi olduğumuz bir arkadaşımız vardı Sex hikayeleri sitesinde isim yazıyorum ama gizli kalacağını biliyorum  Gamze adında onun evi baya uzaktı saate baya geç olunca kız arkadaşım onu salmadı ve bizde kaldı. saat 02:14 sularında kız arkadaşımın bana özel bir hediye vereceğini söyledi ve benden gözlerimi kapatmasını istedi bende hemen gözlerimi kapadım hemen aradan  5 dk geçti ve benden gözlerimi açmamı istedi gözlerimi açtığımda karşımda kırmızı bir geceliğin içinde çok seksi bir şekilde bana bakıyordu hafifçe güldü ve yanıma yattı daha önce birlikte olmuştuk ama bu şekilde değildi gecelik falan. çok hoşuma gitmişti sonra beni benden aldı başka alemlere götürdü biz baya kaptırmıştık kendimizi o kadar kaptırmıştık ki evde arkadaşımızın olduğunu bile unuttuk olayda bundan sonra başladı inanmayacaksınız belki ama ben iş üstündeyken kapı açıldı ve gamze geldi şok olduk ve öylece kaldık ve bize dediği şey gençler harikasınız kaç dakikadır uyutmadınız beni bende dayanamadım basmak istedim diyerek güldü ve size katıla bilir miyim dedi biz şok olduk kız arkadaşımla göz göze geldik ve kız arkadaşım neden olmasın diyerek gel dedi ben o kadar çok hey canlandım ki ne olduğunu şaşırdım belkide önceden planlanmış bir şeydi şaşırdım kaldım daha önce böyle bir şey ilk defa başıma geliyordu. ondan sonra gamzeye baktım komple soyunmuş ben hazırım diyerek gülümsedi çok hızlı biriydi sikim i direk kavradı ve yalamaya başladı inanılmaz zevkliydi ne yapacağımı şaşırdım ilk defa iki kişiyle ilişkiye giriyorum. sonra bende kız arkadaşımı yalamaya başladım gamze benim sikim i yalıyordu bende kız arkadaşımın amını yalıyordum zevkten ölüyordum adeta sonra gamze bana hadi dedi benide sik artık bende hemen sikmeye başladım ben gamzeyi sikiyordum gamzede benim kız arkadaşımın amını yalıyordu zevkten ölüyorum adeta sonra ikisinide domaltım bi ona bi ona sokup cıkarıyodum kendimi zor tutuyodum boşalmamak için gamzenin böyle bi insan oldugunu hiç düşünmemiştim saatlerce sikiştik artık dayanamadım boşalcağımı söyledim gamze direk sikimi yalamaya başladı ve gamzenin agzına boşaldım daha önce hiç kimsenin ağzına boşalmamıştım o kadar mutlu oldum ki 24 yaşına girdim bu yaşıma kadar bu kadar güzel doğum günü hediyesi almamıştım sora aynı yatakta uyuya kalmışız sabah gözlerimi açtığımda yanımda kimse yoktu hemen kalktım giyindim içeri gittim kız arkadaşım bana kahvaltı hazırlamış beni bekliyordu. bana nasıl rahat uyudun mu diyerek güldü sarhoş gibiydim bende gülerek çok güzeldi akşam dedim bunu devamı olucak mı diye sordum . neden olmasın diyerek kahvaltıya oturduk şuanda hala bekliyorum.



Sex Hikayeleri - Seks Hikayeleri - Gerçek Seks Hikayeleri 

Bu yazıyı paylaşabilirsiniz!


36 yorum:

  1. mrb ben istanbuldan hakan 0536 413 10 29 tamamen gizlilik ve güven içerisinde görüşebileceğim zevk fantazi ve heyecan seven arzulu istekli ateşli bayanlar veya 3cü arayan çiftler arayabilir….sapık değilim amacım seviyeli bir arkadaşlık belli aralıklarla veya tek sefer size nasıl uyarsa TEK ERKEKLER VE GAYLER ARAMAYIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

      Sil
  2. Merhaba ben çanakkaleden görüşmek isteyen bayanlar arayın yaş 24 05549185160

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Slm tanışmak istersen meil alone-wolf_31@hotmail.com ulaşabilirsin tatlım cılkınca şeyler yaşaya biliriz nedersin

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Slm sevim hnm tanışmak istersen meil alone-wolf_31@hotmail.com den ulaşabilirsin tatlım cılkınca şeyler yaşaya biliriz değişik fantaziler yaşamaya varmısın tatlım

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayseri mert 5535438732
      Gizlilige önemsiyen ilişki arkadaşınız

      Sil
  5. Slm ben günde 10 adet 31 çekiyorum seksi doymam yas30 boy173 kilo 73 Penis 20 santim kartal yakacık oturuyorum aile içi ve ANE kız abla baci gurup seks seven eşinde seks doymiyan seksi bayanlar gizlilik önemli dürüstlük şart tansalm evli mutsuz dul evli çiftler seksi izlemek istyen erkekleri arasn tansalm seksi sinir yok vahsap var 05537753404 no özel ACK yarak kalın seven bayanlar arasn seksi cok cok seviyorum cok cok cok cok cok gec boşaniyorum gerçek durur büyük yarak seven bayanlar istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr seksde sinr yok seksi doymam

    YanıtlaSil
  6. Bayanlar dürüstlük ve güven cok cok önemlidir gerçek resim bana ait orjinal lütfen lütfen eşinde seks doymiyan ilgili gurmiyen eşm beni aldatyorum bende seks için arkadaş arıyorum diyen ciddi seksi seven seksi doymiyan evli mutsuz dul bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok cok cok seviyorum seksde cok cok gec boşaniyorum gurşmek istyen bayanlar arasn bekliyorum tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum istanbul

    YanıtlaSil
  7. SLM KIZLAR BEN ENES 0505 823 56 23

    TELDE TANIŞMAK ZEVKLİ SAATLER YAŞAMAK İSTEYEN KENDİNE GÜVENEN BAKIMLI HOŞ VE GÜZEL BAYANLAR SİZİ BU NUMARADA BEKLİYORUM.ÖZELE AÇIK ARAYAN PİŞMAN OLMAZ…

    ENES 0505 823 56 23 SADECE BAYANLAR LÜTFENNN….

    YanıtlaSil
  8. Merhaba ben Murat 36 yaşındayım bekarım sırdas bayan arkadas arıyorum 45 yas ustü dolgun engelli farketmez her sehire gelirim 05320573901 watsapda var antalyadayım.

    YanıtlaSil
  9. MERHABA BEN UĞUR 28 YAŞINDAYIM ARKADAŞLIK, SOHBET VE GÜZEL ARKADAŞLIKLAR İÇİN BURDAYIM. WHATSAAP VE FACEBOOK'TA RESİMLERIMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI, CİCİ, SEMPATİK BAYAN ARKADAŞ, TERCİHİM'DİR. ISTANBUL KADIKÖY' DE YAŞIYORUM. YAŞINIZ FARKETMEZ KENDİNE ÖZGÜ BİR BAYAN OLURSA SEVİNİRİM. ( ( 0546 807 06 65 )) HOŞÇAKALIN... LÜTFEN CİDDİ OLANLAR ARASIN...

    YanıtlaSil
  10. 05458523111 arayin bayanlar sexte sinir yok necati Ben yasim 25 bekliyorum bayanlar 05458523112 hade bekliyom

    YanıtlaSil
  11. 05458523111 arayin bayanlar sexte sinir yok necati Ben yasim 25 bekliyorum bayanlar 05458523112 hade bekliyom

    YanıtlaSil
  12. 05458523112 muamele iy olsun yetrki yaragim doyurur arayin bayanlarr gecemizi gece edelm 05458523112

    YanıtlaSil
  13. 05458523112 muamele iy olsun yetrki yaragim doyurur arayin bayanlarr gecemizi gece edelm 05458523112

    YanıtlaSil
  14. 05462949747 yas 26 ankara arayin bayanlar

    YanıtlaSil
  15. 05462949747 yas 26 ankara arayin bayanlar

    YanıtlaSil
  16. HERKESE MERHABA; BEN BARIŞ 28 YAŞINDA İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM İSTANBUL ÇEVRESİNDE TATLI, CİCİ, SEMPATİK DAİMA NEŞELİ BİR BAYAN İLE ARKADAŞLIK ETMEK İSTİYORUM. YAŞINIZ FARKETMEZ HOŞÇAKALIN. 0546 835 34 10

    YanıtlaSil
  17. Merhaba ben Ayaz gerçek seksi doymiyan büyük yarak seven evli mutsuz dul gerçek durut kendini bilen seksi doymiyan bayanlar bekliyorum görüşmek isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 dürüstlük ve güven cok önemli gizlilik önemli tel 05537753404 seksde sinir yok resimler hepsi bana ayit orjinal Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik istanbul seksi doymiyan bayanlar bekliyorum eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum tel 05537753404

    YanıtlaSil
  18. Evli çift bayanlar arayin her kunuya acigim 05321697941

    YanıtlaSil
  19. Ben yalamayi cok saverım bayanlar kendinizı bana yalatın her v zevkınızı yaşayin 05321697941

    YanıtlaSil
  20. Bayanlar arayın ben sızın amcınızı yalım 05321697941

    YanıtlaSil
  21. MERHABA BEN BARIŞ İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM 28 YAŞINDA KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİSİYİM TATLI CİCİ SEMPATİK BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM GÜZEL VAKİT GEÇİRMEK SİZİN GİBİ TATLI BAYANLARINDA HAKKI YAŞINIZ FARKETMEZ HOSÇAKALIN ( 0546 835 34 10 )

    YanıtlaSil
  22. Resimler hepsi bana ayit orjinal Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek ben gerçekten seksi cok cok cok cok cok seviyorum cok cok cok cok cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 yas30 boy 175 kilo 70 seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn seks yatakta olur yatakta biter tel 05537753404 dürüstlük ve güven cok önemli gizlilik önemli tel 05537753404 seksde sinir yok

    YanıtlaSil
  23. MERHABA BEN BARIŞ İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM 28 YAŞINDA KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİSİYİM TATLI CİCİ SEMPATİK BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM GÜZEL VAKİT GEÇİRMEK SİZİN GİBİ TATLI BAYANLARINDA HAKKI YAŞINIZ FARKETMEZ HOSÇAKALIN ( 0546 835 34 10 )

    YanıtlaSil
  24. İstanbul anadolu bayanlar fantazi sex kaçamak macera heyacan ve daha fazlasi icin arayin yada mesaj atin murat ben 05468842185

    YanıtlaSil
  25. HERKESE MERHABA,
    BEN BARIŞ İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM. YAŞIM 28 WhatsApp ve FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ.
    NEŞELİ VE SEMPATİK BAYANLAR İLE ARKADAŞLIK İÇİN BURDAYIM. GÜZEL VE HOŞ SOHBETLER SİZ GÜZEL BAYANLARINDA HAKKI. YAŞINIZ FARKETMEZ HOŞÇAKALIN. 0546 835 34 04

    NOT= GAYLER ARAMASIN KALP KIRMAYA GEREK YOK.

    YanıtlaSil
  26. Bayanlar kendinize köle arıyorsanız ben kölesi olurum ben her zevkinize Güre kulana bilirsiniz ilişki hariç 05321697941

    YanıtlaSil
  27. Bayanlar beni köle olarak kulanmak isterseniz kölesi olurum beni her zevkinize Güre kulanabilir siniz 05321697941

    YanıtlaSil
  28. Bir bayan kendine köle arıyorsanız ben köle niz olurum beni her zevkinize Güre kulanabilir siniz iş gence dahil hadi arayın istediniz yere gelirim 05321697941

    YanıtlaSil
  29. Bayanlar kendinize köle arıyorsanız ben köle niz olurum beni istediniz gibi kulanabilir siniz ağrı ağrı çevresi Bilecik çevresi Eskişehir çevresi olur ben istediniz yere gelirim 05321697941

    YanıtlaSil
  30. Slm bayanlar ıst fırat dürüst ne istediğini bilen olgun düşünen bayanlarla 546 251 95 85 tanışıp konuşmak msj isterim sizlerde is derseniz tel ucundayim çağrı at msj at ara gizlilik çerçevesinde evli dul kız eşler 546 251 95 85 bayanlar 7/24 açık tel msj arkadaşı olabiliriz 546 251 95 85 Ozel e açık msj çağrı art in arayin 7/24 açık bayanlar

    YanıtlaSil
  31. TATLI, CİCİ, SEMPATİK BAYANLAR MERHABA....

    HERKESE SELAM, BEN KAAN 29 YAŞINDA İSTANBUL BOSTANCI'DA YAŞIYORUM. HAYATI DOLU DOLU EĞLENCELİ YAŞAMAK İSTEYEN HER YAŞTAN BAYANLAR İLE ARKADAŞLIK KURMAK İSTİYORUM.
    RESİMLERİMİ FACEBOOK VE WHATSAPP'TA GÖRMENİZ MÜMKÜN.
    LÜTFEN KENDİNİ VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN BAYAN ARKADAŞLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM.
    -- HAYALLERİNİZİ YAŞAMANIN ZAMANI --
    HOŞÇAKALIN 0551 167 05 95

    YanıtlaSil

Seks HikayeleriSeksi Seviyoruz, doymak bilmiyoruz.·