26 Mart 2014 Çarşamba

KOMŞUM AYLA

Selam arkadaşlar ben Namık İSTANBUL dan yazıyorum yaşım 17 lise öğrencisiyim başımdan geçen bir olayı anlatacağım bu olay benim geçen sene başıma geldi ben 15 yaşından beri badi çalışıyorum ve yine bir sabah spor salonuna gittim 1 2 saat spor yaptıktan sonra eve doğru yürümeye başladım eve vardığım zaman anahtarlarımı evde unuttuğumu fark ettim ve kapıda kaldım ailemden kimse evde yoktu karşımızda komşumuz ayla oturuyordu kendisi dul 28 yaşındaydı aramız çok iyi olduğu için ailem gelene kadar onda kalmayı düşündüm zilini çaldım kapıyı açtı saçları dağınık ve üstünde geceliği vardı gerçekten çok çekici gelmişti gözüme ilk defa ona karşı duygularım harekete geçti beni içeri davet etti ben salonda otururken o duş aldı ve üstünü giyinmeye gitti ben hala aylayı düşünüyordum aklımdan çıkmıyordu bir an aklıma onu giyinirken izlemek geldi ama kendimden utandım ardan 10 dakika geçtikten sonra ayla yanıma geldi mis gibi kokuyordu beni tahrik ediyordu muhabbet etmeye başladık bana yanlızlığın çok zor olduğunu falan anlatmaya başladı içimden üstüne atlamak geliyordu ama nede olsa benden yaşça büyük ve en yakın arkadaşım gibi bir şeydi 1 2 bardak kahve içtikten sonra ailem eve gelmişti ve bende aylaya veda edip kendi evime geçtim gecesi aylayı rüyamda görmüştüm sabah kalktığımda boşaldığımı fark ettim ayla artık bilinç altımda yer edinmişti aklımdan çıkaramıyordum apartmana giriş çıkışlarında onu takip ediyordum aradan 2 hafta geçmişti okul çıkışı eve geldiğimde bize gelmişti ayla annemle birlikte oturuyorlardı ayla yine çok güzeldi beyaz badi ve mini bir etek giymiş bende tam karşısına oturdum gözlerim hep ondaydı badisinin içinde sütgeni belli oluyordu ne yapıcağımı bilmiyordum artık o gece karar verdim artık ne olursa olsun ayla benim olucaktı ertesi sabah tekrar aylaya gittim morelim bozuk bahanesiyle dertleşmek istediğimi söledim hemen beni davet etti salonda konuşmaya başladık yarım saat dertleştikten sonra kafamda aylayı nasıl sikerim diye planlar yapmaya başladım ayla mutfa gitti bende arkdasından gittim kahve yaparken arkasından sikimi götüne sürttüm baştan tepki vermedi biraz daha yaklaştım ve elimle götünü okşadım napıyorsun diye beni geriye itti ve yatak odasına gitti ağlamaya başaladı bende arkasından gittim konuşmaya çalıştım ama hiç bir şey söylemiyordu birden dudaklarına yapıştım beni tekrar itti ama bu sefer üsteledim aylayı omuzlarından bastırarak altıma aldım beni hala ittirmeye çalışıyordu ama artık benim aklımda sadece onu sikmek vardı boynunu yalamaya başladım bana karşı koyuyordu hala bırak git burdan giye bağırmaya başladı ama ben onu hiç duymuyordum badisini yırttım göğüsleri çok büyüktü göğüslerini elimle sıkmaya başladım bana karşı koyamıyordu ondan daha güçlüydüm nekadar bağırsada onunda beni isteğiceğini biliyordum bir elimle omuzlarını bastırırken bir elimlede pantolonunu açtım elimi amına soktum parmaklamaya başladım aylanında  bir yandan hoşuna gitmeye başladı orta parmağımı amına sokmaya başladım zevk aldığı çok belliydi uzun zamandan beri sikişmedği çok belliydi amı daracıktı sike hasret kalmış kafamı bacaklarının arasına soktum amını yalamaya başladım aşırı derecede inlemeye başladı dilimi tam amının içine soktum ağzıma boşaldı daha sonra aylada benim üstüme çıktı üstümde ne varsa çıkardı beni boynumdan aşağı yalamaya başladı  daha sonra sikimi yalamaya başladı nerdeyse koparıcak gibiydi daha sonra kucağıma oturdu sikimi amına soktu ve üstümde zıplamaya başladı göğüsleri zıpladıkca oynuyordu harika göğüsleri vardı daha sonra aylayı domalttım saçlarında yakalayarak sikmeye devam ettim ikimizde çok yorulmuştuk çok terlemiştik ikimizde boşaldıktan sonra banyoya gittik beraber duşa girdik banyoda sikime şampuan sıktı tekrar domaldı ve götünden sikmeye başladım aylayı fazlasıyla memnun etmiştim 1 sene boyunca her hafta 3 kere aylayla sikişiyorduk ikimizde çok memnunduk ama taşınmak zorunda kaldık şimdi sadece aylayla yazları görüşüyoruz azda olsa hala sex yapıyoruz.......

Bu yazıyı paylaşabilirsiniz!


3 yorum:

  1. mrb ben istanbuldan hakan 0536 413 10 29 tamamen gizlilik ve güven içerisinde görüşebileceğim zevk fantazi ve heyecan seven arzulu istekli ateşli bayanlar veya 3cü arayan çiftler arayabilir….sapık değilim amacım seviyeli bir arkadaşlık belli aralıklarla veya tek sefer size nasıl uyarsa TEK ERKEKLER VE GAYLER ARAMAYIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

      Sil

Seks HikayeleriSeksi Seviyoruz, doymak bilmiyoruz.·