26 Mart 2014 Çarşamba

kiz arkadasim ile ilk sikisim

Merhabalar,

Ben Arif 19 yaşındayım eski şehirden yazıyorum. Başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum, kız arkadaşımla aynı üniversitede okuyorum benden 2 yaş daha büyük ilk senemizde ikimiz de yurtta kalıyorduk. İkimizde birbirimizi çok arzuluyorduk ama ilk senemizde hiç ilişkiye giremedik gerçekten onu çok istiyordum. Sevgilim olmasına rağmen utanıyordum sex teklifi edemiyordum, ikinci yılımızda aynı evde kalmaya karar verdik, ev tuttuk ama hala nasıl onu sikiceğimi bilemiyordum. Gece olduğunda ve yanına yattığımda kalbim çok hızlı atıyordu ne yapacağımı bilmiyordum birden öpüşmeye başladık. Ben soğuk soğuk terlemeye başladım ama biraz öpüşmeden sonra utangaçlığım geçti sevgilimin üstünde badi ve şort vardı hemen sevgilimin üstüne çıktım hala sevişmeye devam ediyorduk ellerimi memelerine götürdüm. Çok yumuşaktı dudaklarından sonra hemen badisini çıkarıp göğüslerini yalamaya başladım göğüslerini yaladıkça çok zevk oluyordu meme uçlarını ısırıyor ve emiyordum sevgilim inlemeye başladı saçlarımı yakaladı ve amımı yala amımı em diyerek beni amına ittirdi amı çok suluydu amının suyunu yaladım çok zevk alıyordu on beş dakika amını hep yaladım sevgilim inlemekten terlemişti birden kalkarak sevgilim üstüme atladı dudaklarımı ısırmaya başladı onu hiç böyle görmemiştim beni hemen soydu sikimi yalamaya başladı hiç birşeyden bukadar zevk almamıştım çok güzel yalıyordu ikimizde çok istekliydik bir an önce onu sikmek istiyordum 10 dakika sikimi yaladıktan sonra sikişmeye geçtik sikimi amının kenarlarına sürtmeye başladım bana sok sok diye yalvarmaya başladı bende amına soktum o duygu hiç bir şeyde yaşamamıştım amına soktuğum anda amının sıcaklığı sikimi sardı onu sabah kadar aynı pozisyonda sikmek istedim amı çok tatlıydı şuanda hala sevgilimle kalıyorum ve hergece sevgilimi sikiyorum.

Kız arkadaşım ile seks - Seks Hikayelerimiz - Seks Hikayeleri - Sex Hikayeleri - Sex Hikayeler - Seks Hikayeler - kız sex hikayeleri - kız seks hikayeleri

Bu yazıyı paylaşabilirsiniz!


4 yorum:

  1. Bayanlar dürüstlük ve güven cok cok önemlidir gerçek resim bana ait orjinal lütfen lütfen eşinde seks doymiyan ilgili gurmiyen eşm beni aldatyorum bende seks için arkadaş arıyorum diyen ciddi seksi seven seksi doymiyan evli mutsuz dul bayanlar arasn tansalm istanbul tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

      Sil
  2. Bayanlar ekleyın yada ARAYIN 05343841300 :d

    YanıtlaSil
  3. Seks yatakta olur yatakda biter resimler hepsi bana ayit Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 yas30 boy 175 kilo 70 seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek durut kendini bilen seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 dürüstlük ve güven cok önemli lütfen eşinde seksi doymiyan ilgili gurmiyen evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404

    YanıtlaSil

Seks HikayeleriSeksi Seviyoruz, doymak bilmiyoruz.·